HTML

La Casa Bonita

Friss topikok

... minden másra ott az Aliexpress

2017.04.16. 22:28 candyperfumegirl

Azt hiszem, elmondható, hogy a lakás berendezése egy olyan folyamat, ami soha nem ér véget. Mindig lehet találni valamit, amit érdemes kicserélni, átalakítani, felturbózni, vagy csak pont kéne egy új tányérkészlet, ágynemű garnitúra, vagy szembejött egy helyes képkeret, amit egyszerűen nem lehetett otthagyni. Én még a legapróbb új dolog beszerzésénél is nagy élménynek élem meg, amikor kiteszem az új helyére, mert úgy érzem, hogy gazdagabb lett tőle a lakásom.

Ezt a fajta szenvedélyt pedig lehetetlenség bírni pénztárcával, szóval muszáj megálljt parancsolnom annak az ösztönömnek, hogy még-még-még, és megtalálnom a szépséget abban, hogy egy lakás soha nem lesz 100%-osan kész, tehát tulajdonképpen egy élethosszig tartó projectnek tekinthető.

Na de miközben az ember a nagyobb átalakítások és drágább beruházások esedékességével sakkozik, addig minden másra ott az Aliexpress.

ali06.png

(a posztban szereplő összes kép az Aliexpressről származik)

Esküszöm, nem fizetett hirdetés ez a poszt, egyszerűen csak hangot akartam adni az új függőségemnek, és annak, hogy miért nem szégyellem, hogy beszippantott a világ legnagyobb forgalmat lebonyolító webshopja (igen, megeszi az Amazont és az Ebay-t is reggelire), hiszen annyira nagy mértékben könnyíti meg az életemet.

Máris kifejtem.

 

Számomra nagyon izgalmas volt felfedezni, hogy lakbertémában is mennyire széles itt a választék, és egyáltalán nem gagyi dolgokból. Sokkal több hasznos cuccot találtam, mint gondoltam volna. Először is a konyhai dolgok… habzsák, macaron sütőlap, cuki formájú teatojás, süteményszaggató, fűszerolló, spagettimérő, konyhai homokóra és még sorolhatnám… szántalan olyan kis szuperhasznos és designos kütyü van, amiket többnyire meg lehet találni nálunk is dizájnboltokban… az aliexpresses ár kb. tízszereséért. Nem túlzás, személyes tapasztalat, és nem is csodálkozom rajta, hiszen ezeket a dolgokat ők is veszik valahol, jóhogy haszonnal adják tovább, csak jó tudni, hogy mi is beszerezhetjük ezeket tizedáron. Én egy ideje már azt csinálom, hogy kinézek pár klassz konyhai eszközt design boltokban és webshopokban, majd rákeresek az Aliexpressen, és megveszem őket max 2-3 dollárért. Így lettek például mini bakelit poháralátéteim is.

 

Kifejezetten szeretek egyébként néha hosszabb időre is elmerülni az Aliexpressben, és csak úgy kísérletképpen rákeresni bizonyos dolgokra, hogy vajon kaphatók-e, és utána kissé meglepetten konstatálni, hogy igen, és nemhogy vannak, de még milyen választékban! Az utóbbi időben lakbertémában is elkezdtem böngészni az Alin, és megállapítottam, hogy ezentúl érdemes lesz nagy levegőt venni, majd üres kézzel hazamenni, és rácuppanni a netre, miután beleszeretek valami dizájnos kis szépségbe a Butlersben vagy a Zara Home-ban, mert szinte biztos, hogy megvan az Aliexpressen is valamilyen nagyon hasonló formában. (ígérem, lesz szó a veszélyeiről és hátulütőiről is)

 

Ezért most álljon itt egy korántsem teljes gyűjtés azokból a lakberendezési kiegészítőkből, amiket az utóbbi időben találtam az Aliexpressen, minden fotó onnan származik.

 

BÚTORGOMBOK- ÉS FOGANTYÚK

ali01.png

Az enyémeket még anno én is a Butlersben meg a Zara Home-ban vettem, de most csak úgy poénból körülnéztem az Alin is, és tetszett, amit láttam. Ez egy kicsit kockázatos rendelés lehet, ha törékeny tetszik meg, de a választékra nem lehet panasz. Festett, színes, figurális, meg a klasszikus butlers-es, mozaikos stílus is megtalálható, és még színes bútorfogantyúk is, ajjaj, máris jön a kísértés. Nagy vágyam ugyanis, hogy egyszer a konyhaszekrény összes ajtóját fehérre cserélem (a lakáshoz készen kapott konyhaszekrényről majd ejtek még pár keresetlen szót), a fogantyúkat pedig pont ilyen kis színesekre szeretném majd lecserélni.

 

FOGAS

ali02.png

Van egy design fogasom, aminek az eredetijét még Londonban néztem ki az Iparművészeti Múzeum shopjában, és addig hajtottam, amíg itthon is találtam egy nagyon hasonlót, a Max City-ben. Imádom az enyémet, de ha egyszer kéne még egy, akkor nem kérdés, hogy honnan szerezném be.

 

FALI KULCSTARTÓK

ali03.png

Apróság, de nagyon sokat dob egy sima előszobafalon egy ilyen helyes, falra erősíthető kulcstartó-tartó. (igen, leírtam ezt a szót) És meg is lett a madaras kulcstartóm pontos mása, amit én még anno egy design boltban vettem…

 

LÁMPÁK

ali04.png

Nemrég szerettem bele ezekbe a geometrikus, fémvázas lámpákba, különösen a gyémánt alakúakba, hát persze, hogy ezek is beszerezhetők Aliexpressről (is). A fehérek eléggé gondolkodóba ejtettek, bár ilyesmit még nem rendeltem az Aliról. Ez azért komolyabb szerkezet, mint egy fokhagymanyomó.

 

KEREK TAKARÓK

ali05.png

Egy ehhez hasonló mandala-takarót nemrég rendeltem, és tökéletesen elégedett vagyok vele, mert gyönyörű. Én az enyémet strandkendőnek szeretném majd használni, de el tudok képzelni olyan lakást, ahol ágytakarónak, vagy kerti bútor takarónak is szuperül mutatna egy ilyen.

 

DÍSZPÁRNA HUZATOK, ÜLŐPÁRNÁK

ali06.png

ali07.png

Ez például egészen meglepő felfedezés volt, hogy milyen szintű választék van díszpárna huzatokból… minden stílusban, színben és hangulatban, abszolút trendi és változatos mintákkal, potom pénzekért. Ebből is rendeltem egy nyárias hangulatú akvarelleset, és teljesen jó minőségű terméket kaptam 4 dollárért. Szerintem érdemes időnként cserélgetni a lakásban a díszpárnahuzatokat (akár szezononként), mert ez a legegyszerűbb módja, hogy kicsit megváltoztassuk egy helyiség hangulatát, akkor pedig ez egy tökéletes beszerzési hely a párnahuzat-arzenál kialakításához.

Ezek a földre tehető, kerek ülőpárnák is nagyon tetszenek. Állandóra is el tudom képzelni akár szobába, akár erkélyre, de vendégváró "pótülésnek" is praktikus egy olyan pici lakásba, mint pl. az enyém, ahol bármikor előkaphatom a  szekrényből, ha szükség lenne még egy ülőalkalmatosságra.

 

ali09.png

 

TEXTIL TÁROLÓK

ali08.png

 

Amikor elkezdtem megtölteni a szekrényeket és polcokat a lakásban, viszonylag hamar szembesültem vele, hogy szükség van pár olyan kosárra, dobozra vagy tárolóra, amik sok kis apró biszbasz elnyelésére alkalmasak. Ezek a helyes mintás vászon tárolók például tökéletesen megfelelnek a célnak.

 

Vannak azért olyan dolgok, amiket soha nem mernék rendelni az Aliexpressről, például gömblámpákat, pedig eszméletlen választék van belőlük, elég jó áron… de azt tapasztaltam, hogy onnan semmi sérülékeny dolgot nem szabad rendelni, és a kis finom gömböcskék egészen más hatást váltanak ki, ha deformált, nyomódott golyók lesznek belőlük. Valamint eleve félgömbökké összenyomva szállítják őket, amiket aztán nekem kell gömbbé alakítanom, márpedig ebből nem hiszem, hogy sok jó tud származni…

És ha már itt tartunk, pár negatívumot is meg kell említenem, amiket érdemes szem előtt tartani, mielőtt végleg beszippant ez a világ.

- Nem 100%-ban igaz, de azért nagyrészt elmondható, hogy nem a legfontosabb tényező a minőség. Úgy fogalmaznék inkább, hogy nagyon ingadozó, mert többször ért már hihetetlenül kellemes meglepetés is, nagyon olcsó, de kifogástalan minőségű termékek kicsomagolásánál, de olyan is volt már, hogy "ja, így már értem, miért kerül csak másfél dollárba ". Úgy kell felfogni, hogy a minőség kicsit lutri, és inkább kisebb értékű termékekkel megjátszani ezt a szerencsejátékot. 

- Azt is tudni kell, hogy a szállítási idő elég tág határok között mozog, és inkább későn, mint korán érkezik meg a rendelés. Ha egy hét múlva van egy szülinap, arra semmiképpen ne az Aliexpressről rendeljünk ajándékot, viszont, ha nem időponthoz kötött a dolog, akkor nincs azzal gond, ha 2 hónap múlva érkezik csak meg.

- A csomagolás nem éppen bombabiztos (persze, mert a csomagolóanyagon is spórolnak), és ezek a dolgok szó szerint átutazzák a fél világot, ki tudja, milyen körülmények között... van ugyan biztosíték, ami védi a vevőt, de attól még a franc akar kétszer egymás után törött terméket kézhez kapni. Szóval törékenyt inkább nem rendelnék.

Kb. ennyi a negatívum, ezeket a dolgokat szem előtt tartva én ezerrel belevetettem magam, és nem csalódtam! Következő vásárlásom azt hiszem, az erkély hangulatvilágítása lesz, rá is nézek a kínálatra... :)

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló kütyük lakás lakberendezés hasznos tippek aliexpress

A bejegyzés trackback címe:

https://lacasabonita.blog.hu/api/trackback/id/tr4712285381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása