HTML

La Casa Bonita

Friss topikok

Nem Moszkvában, hanem Kijevben...

2013.11.06. 19:33 candyperfumegirl

A régi vicc megvan, igaz? Előre bocsátom, hogy ez most egy jó kis régimódi aaaargh bosszankodós, indulatkiadós post lesz.

Ma elmentem a Baumaxba. Vagyis csak el akartam menni. Miután jópár dolgot el kell még intéznem, és be kell szereznem, minden munka utáni szabadidőmet arra áldozom, hogy különböző lakberendezési vagy építőanyag boltokba járok, nagyon jellemépítő tevékenység egyébként. Ma a Baumax volt soron, és mivel ezek az áruházak valahogy mindig kint vannak a halál nemiszervén, ezért egészen meglepődtem, amikor a holnapjukon azt láttam, hogy van Baumax a Váci úton. Google Maps azt mondta, hogy valahol a Lehel tér és a Dózsa György úti metrómegálló között találom félúton találom a 60-62-es számot, nem rossz, kis jóindulattal még azt is mondhatom, hogy útba esik. Miután elbattyogtam ebben a sarkvidéki eredetű szélben oda; szoknyában, táskával, laptoppal és egy nagy esernyővel (mert a kicsi, táskába berakható esernyőmet tegnap szó szerint szanaszét szaggatta a szél), azt látom, hogy a megjelölt címen Baumaxnak se híre se hamva, csak egy helyes kis csavarbolt. Bementem, a következő párbeszéd zajlott le:

- Ne haragudjatok, tudnátok segíteni, merre van itt a Baumax?

- Váci út 60 valóban, de nem ez, hanem a Külső Váci út. *hatásszünet* Innen úgy 10 kilométerre.

-WTF?????

- Újpest-Városkapu után. Nem te vagy az első, aki itt megkérdezte.

rage01.jpg

Szóval KÜLSŐ Váci út, nem az a jól ismert, Westend-Duna Plaza vonalon húzódó. Hanem a város szélén levő, ráadásul pont abban az irányban, AHONNAN jöttem a melóból, de akkor mégis miért nem lehet ezt a kis apró, kiegészítő jellegű információt feltüntetni a holnapon???

Úgyhogy nem, azt hiszem, nem a Baumaxból lesz laminált padlóm.

Szólj hozzá!

Címkék: random lakasalakitas

A bejegyzés trackback címe:

https://lacasabonita.blog.hu/api/trackback/id/tr435618463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása