HTML

La Casa Bonita

Friss topikok

Mit? Hol? Szubjektív lakberendezési határozó

2015.01.24. 23:19 candyperfumegirl

Az előző posztról az jutott eszembe, hogy miután tavaly körbejártam a szóba jöhető bútor, design és lakberendezési üzleteket, akár jellemezhetném is őket címszavakban, maximálisan szubjektív alapon, kiemelve, hogy melyik mire jó és mire nem. A csilliókért vehető designbútorokról most nem fogok beszélni, mert nem fájdítottam azzal a szívemet, hogy végigjártam volna az összes ilyen boltot. Félmilliós állólámpák meg átlátszó üvegfotelek kiállítva 20 négyzetméteren – ennek amúgy sem sok értelmét látom. Bár amikor megláttam az egyik ilyen belvárosi üzletben egy akkora piros lószobrot, mint a teljes nappalim, egy pillanatra elgondolkodtam. (NEM.)

drawing01.png

Tehát: aktuális kis magyar lakberendezési beszerzési határozó:

IKEA: az alfa és az ómega. Nem csak azért, mert megfizethető, hanem azért, mert tényleg MINDEN megtalálható, aki kellhet, de még az is, amire soha nem gondoltunk volna, hogy kell, csak ott esik le, hogy nélkülözhetetlen. Nem véletlenül népszerű, de nem reklámozom többet, mert senki le nem mossa rólam, hogy beépített Ikea-ügynök vagyok. Lényeg, hogy bútorért tényleg nem érdemes máshova menni.

KIKA: IKEA akart lenni, de valahol félúton elakadt. Baromi sok érdektelen és fantáziátlan bútor, indokolatlanul drágán. Az elmegy-kategória mekkája. Amiért viszont érdemes oda elmenni, azok a lámpák. Tényleg szépek és sokfélék, nem unalmasak, és szőnyegeknél is hasonló a helyzet. Valamint érdemes megnézni a Westendnél a körúton levő Kika Dekort is, egész mutatós apróságok vannak.

Möbelix: kísértetváros és szerencsejáték. Nem véletlen üres szinte mindig, és abszolút a szerencsén múlik, hogy éppen talál-e az ember olyan bútort, ami az általa kinézett helyre pont illik méretben, stílusban és árban, mert választék az nincs.

Black Red White: Möbelix 2.

Baumax/Praktiker/Obi/JYSK: csak olyan dolgokra, amiknek nem kell feltétlen látszani. Vannak azok a használati tárgyak, amikre mindenkinek szüksége van, de jó belőle a legolcsóbb és nem lényeg, hogy szép legyen. Na azt mindet ezeknek a valamelyikében kell beszerezni, de teljesen mindegy, melyikben, mert gyakorlatilag behelyettesíthetők egymással.

Kare Design: A Max City egyik legértelmesebb üzlete. Színes, designos, az a kategória, hogy kb. minden második tárgyat elfogadnám gondolkodás nélkül, csak persze baromi drága. Viszont több a dísz és az apróság, mint a bútor.

IDDESIGN: ez meg a másik. Ezért a két üzletért érdemes kizötyögni a Max Citybe, másért nem. Itt is nagyon szép dolgok vannak, persze drágán, de azért ki lehet fogni pár jóságot megfizethető áron is. Amúgy meg nyálcsorgatás, bútor, kiegészítő, minden.

Butlers: a hely, ahol az összes pénzemet ott tudnám hagyni. Bútorkínálat nem a boltokban, hanem a katalógusban meg a webshopon található, de az végképp nem az én pénztárcámra van szabva, viszont kisebb dolgok, dísztárgyak és konyhai kiegészítők beszerzésére a LEGJOBB.

H&M Home: ha díszpárnahuzatot keresel. Mert ez teszi ki a kínálat kb. 90%-át. Azért itt még mindig jobb eséllyel lehet találni szép tálcákat, törölközőket, ágyneműhuzatokat és dísztárgyakat is, mint bármelyik tucat-lakberboltban.

WAMP: kihagyhatatlan, persze haza is beszélek. :) Igaz, hogy nem lehet úgy elindulni a WAMPra, hogy konkrétan tudja az ember, mit fog venni a lakásba, de kerámiákon, porcelánokon, díszpárnákon keresztül a grafikákig és szuper puffokig szinte bármi elképzelhető, ami szerelem első látásra kategória.

Meska: ha bármi speciálisan kell, érdemes beírni a Meska keresőjébe, mert sosem lehet tudni, Én például a babzsákfotelemet vettem itt, ami olcsóbb volt, mint bárhol máshol, én választhattam ki az anyagot, amiből megvarrta a készítő, és egyszerűen szuper. A készítővel való közvetlen kommunikáció azért egy nagyon értékes dolog.

+1
Zara Home: azután nyílt meg, miután én már minden fontosabb dolgot beszereztem, de így is állandó látogató leszek, ha másra nem, mozizni. Nagyon nívós, gyönyörű a kínálata, és különböző stílusokból lehet válogatni, én az ágyneműhuzatokba szerettem bele. És olyan kínálat van bútorgombokból (én imádom őket), amihez foghatót a Butlersben sem láttam.

Szólj hozzá!

Címkék: boltok jysk ikea wamp bútor lakberendezés kika praktiker obi baumax möbelix meska kare butlers iddesign h&m home zara home black red white

A bejegyzés trackback címe:

https://lacasabonita.blog.hu/api/trackback/id/tr827106171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása