HTML

La Casa Bonita

Friss topikok

Work in progress

2013.12.29. 23:23 candyperfumegirl

Igazság szerint nagyon sok minden történt az elmúlt egy hónapban, ajándékvásárlás, karácsony, szülinap meg ilyenek, na de a lényeg: BEKÖLTÖZTEM a lakásba!!!

Vagyis itt alszom, ide jövök haza, ide rendelek pizzát, itt a wi-fim, felmondtam az albérletet, de egyelőre jobban hasonlít egy IKEA raktár, egy dobozgyár és egy hanyagul berendezett hostel elegyére. De ALAKUL. Még nem otthon de már lakás. Sok a nehézség, a buktató, az "óbazmeg, ezt jól elmértem", de napról napra szebb, és úgy, ahogy van, az egészet baromira élvezem.

Majd erről is írok részletesebben de mindenek előtt szerettem volna kitenni egy postot egy olyan témáról, ami már nem annyira aktuális az életemben, de annyi hasznos tapasztalattal gazdagított, hogy semmiképpen nem akartam kihagyni.

Folyt köv.

koltozes03.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: költözés lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://lacasabonita.blog.hu/api/trackback/id/tr375716846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása